bergakungen

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Valpar!

Av Anette Senrell - 28 september 2010 05:31

Ja det gick visst fortare än vad vi trott för Pillan att spotta ut vappisarna   ursöta var de två så nu gällr det att komma på några bra namn oxå...de är födda  vid nio och tio på måndagsförmiddagen...och som vanligt så pluppade de bara ut och hon lade dom i Gunnars säng...hon gillar att föda i sängen hahaha...hon är så duktig med sina små...tror det är arvsanlag från mamma Siri...bara att hålla tummarna att de är friska och starka små puppisar...

Oki lite bilder då....

Ha det gott uppdatering kommer nu att ske lite mer frekvent   

Mvh/Anette



Tik Valp nr 1.

 


Syskonparet

 


Tik Valp nr 2-

  

 
 
Annica

Annica

28 september 2010 12:49

Jösses sååå söta dom är valparna!!!! Ska bli kul att höra vad dom ska heta:)

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Tessan

Tessan

9 oktober 2010 20:58

Hej,
Grattis till valparna. Låter som sin syter Tuva. första kullen fikc hon i min säng:)

http://kenneldebren.se

 
Annica,Älsa o BollnäsTrollet

Annica,Älsa o BollnäsTrollet

21 september 2011 12:09

Men herre jesus ganska precis 1 år sen du behagade uppdatera!!! Kom igen nu=))

http://leonland.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette Senrell - 27 september 2010 06:03

Det var längesedan jag bloggade ...hektiskt har det varit så jag har bara inte hunnit med ....det blir inte så långt denna gång heller   det händer saker hela tiden  vi har ju bevistat utställningar och bilder kommer vad det lider  vi var i Västerås ...

Av Anette Senrell - 1 augusti 2010 14:50

Jaha då har den stora  utställningen varit då...kan väl inte säga att det gick lysande direkt...men men vi får vara nöjda vi hade urtrevligt vi träffade ju massor av vänner som vi hade kul med...vi åkte på fredagen så vi kom väl på kvällen vid halv å...

Av Anette Senrell - 27 juli 2010 05:24

Här har det hänt en hel del sedan sist...jag måste ju säga att jag hinner verkligen inte med att blogga så ofta som jag tänkt...men men bättre något än inget...just nu är jag dödstrött pga hundar som fått för sig att gå ut mitt i natten en gång!!! NÄ...

Av Anette Senrell - 7 juli 2010 20:07


Grattis  Assars&Peach valpar på 1 årsdagen tänk vad fort det gått, får ju rapporter och bilder från våra valpköpare och vi är så glada för dem....nu närmar sig national och det ska bli skoj att träffa alla galna hundkärringar igen      det blir l...

Av Anette Senrell - 21 juni 2010 06:31

Ja då var helgens utställning över en dubbelutställning i Vetlanda....lördagen var det hyfsat väder på men söndagen kunde ju varit bättre....hällregn ja fy fasen sådant gillar varken Killian eller Picasso... på lördagen så var väl varken  jag eller M...

Ovido - Quiz & Flashcards