bergakungen

Alla inlägg under mars 2010

Av Anette Senrell - 7 mars 2010 10:45

Hinner inte med att blogga nu...mycket händer jag är ju i Norrköping i veckorna och har min sista praktik nu...så jäkla kul det är...har en toppenhandledare Alex som är mycket pedagogisk vi breefar efter  att jag haft lektion...hittar  ganska hyfsat i Norrköping nu...nu är det bara att hitta boende och i veckan ska jag på två visningar..vi får väl se hur det går håll tummar och tår  


Hundarna saknar jag mycket under veckorna och de har nog saknat mig oxå alla tre i sängen på natten och Killian och Ebba var som galna när jag kom hem...


nu är det packa  saker så Gunnar får göra det mesta eftersom jag bara är hemma  under fredags kvällen och hela lördagen och knappt halva söndagen...men men det blir ju bättre sedan...denna vecka är det fullt upp både dag som kväll... veckorna bara rasar iväg och om nu snön kunde smälta oxå var det ju ännu bättre kan jag ju tycka....ja ja Britta jag vet att du vill ha den kvar men  vi kan säkert ordna  snötransport hem till dig  


Inga bilder blir det ska ha med mig kameran till Norrköping så vi får väl se vad som blir i veckan hehehe

Ha det go vänner/Anette

Ovido - Quiz & Flashcards