bergakungen

Direktlänk till inlägg 2 april 2010

Nu är det nära!

Av Anette Senrell - 2 april 2010 09:28

Nu så är det snart dags att flytta till Norrköping...lite förvecklingar på vägen tyvärr...vi hade hittat ett hus och skulle skriva kontrakt men tyvärr så när det närmade sig och vi hade fått klart när vi skulle få flytta in så  ångrade hon sig hmmm ja där stod vi med skägget i brevlådan...så nu är det ny jakt och vi får väl se det lutar ju tyvärr åt lägenhet...men men det kommer väl senare när man landat man kanske kan hitta en liten sommarstuga att hyra...jag trivs så oerhört bra på Arres och de är så underbart sköna människor som jobbar där ...och det är så himmla skönt att allt flyter på...tyvärr så hinner jag ju inte uppdatera så mycket  eftersom det är full rulle hela dagarna..så ha överseende kära vänner...bilder kommer vart det lider...allt blir enklare när man har en bostad...nu är alla möbler på magasin i Norrköping och väntar på att få komma till en ny bostad...

En riktigt Glad Påsk önskar jag er alla

Mvh/Anette

 
 
kr

kr

2 april 2010 12:01

ÅÅÅ så synd detta med flytten....men hoppas att ni hittar något snart....och Norrköping ligger ju inte sååå långt från oss så då ska det bli kul att kunna åka och hälsa på er...lycka till nu...massa påsk kramar till dig och Gunnar

http://www.hagvikenskennel.se

 
Ingen bild

Ingrid Antonsson

2 april 2010 14:13

Hej!
Jättejobbigt för er, men det brukar lösa sig. Ha en trevlig påsk!
Kramar till er alla!

 
Barbro & Wicca

Barbro & Wicca

3 april 2010 09:04

Va tråkigt:(( men det ordnar sej ska ni se.Kram på er hela familjen.

http://littlediamonds.dinstudio.se

 
tessan

tessan

3 april 2010 18:16

Hej, vad tråkigt.. Ni hittar nog ett nytt hus.. Glad Påsk..
Kram

http://kenneldebren.se

 
Ingen bild

Lena Backman

3 april 2010 19:54

Hoppas att det löser sig...låter lite drygt!
Önskar er en glad påsk =O)

 
Linda S

Linda S

5 april 2010 01:08

Men Anette... Vad tråkigt med flytten. En sån sak hade fått mig lite på fall kan jag säga.
Jag hoppas och håller tummarna för att ni hittar något nytt hus snart!!
Jag antar att vi inte har sån tur att vi får se er i Eskilstuna? Brorsan picasso med matte Therese, och numera också Drömma (Picassos tjej, han har ju blivit sambo ;) ) kommer.
Sköt om er och hälsa familjen så gott!
Stor kram!!

http://www.littledevils.se

 
Annica

Annica

5 april 2010 07:18

Men åååå vad jobbigt att hussäljaren ångrade sej!! DÅ hade jag nog kastat ut dom ändå=)))
Håller tummar o tassar att ni hittar ett nytt hus snart då=)

http://leonland.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette Senrell - 28 september 2010 05:31

Ja det gick visst fortare än vad vi trott för Pillan att spotta ut vappisarna   ursöta var de två så nu gällr det att komma på några bra namn oxå...de är födda  vid nio och tio på måndagsförmiddagen...och som vanligt så pluppade de bara ut och hon la...

Av Anette Senrell - 27 september 2010 06:03

Det var längesedan jag bloggade ...hektiskt har det varit så jag har bara inte hunnit med ....det blir inte så långt denna gång heller   det händer saker hela tiden  vi har ju bevistat utställningar och bilder kommer vad det lider  vi var i Västerås ...

Av Anette Senrell - 1 augusti 2010 14:50

Jaha då har den stora  utställningen varit då...kan väl inte säga att det gick lysande direkt...men men vi får vara nöjda vi hade urtrevligt vi träffade ju massor av vänner som vi hade kul med...vi åkte på fredagen så vi kom väl på kvällen vid halv å...

Av Anette Senrell - 27 juli 2010 05:24

Här har det hänt en hel del sedan sist...jag måste ju säga att jag hinner verkligen inte med att blogga så ofta som jag tänkt...men men bättre något än inget...just nu är jag dödstrött pga hundar som fått för sig att gå ut mitt i natten en gång!!! NÄ...

Av Anette Senrell - 7 juli 2010 20:07


Grattis  Assars&Peach valpar på 1 årsdagen tänk vad fort det gått, får ju rapporter och bilder från våra valpköpare och vi är så glada för dem....nu närmar sig national och det ska bli skoj att träffa alla galna hundkärringar igen      det blir l...

Ovido - Quiz & Flashcards