bergakungen

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Idag kommer Picasso:=))

Av Anette Senrell - 30 januari 2010 11:30

Idag får vi fint besök av Picasso och Therese och Kristian....det ska bli skoj att träffa dom igen senast var i Vinslöv...de skulle ju kommit för två veckor sedan men då blev vi av med vatten i en vecka typ... vattentrycket är väl inte det bästa  ännu men vi har ju iallafall vatten...här snöar det och är 11 minusgrader....


Hoppas att brorsorna kommer överens iallfall... vi ska till skogen och låta dom busa av sig och sedan ska vi äta god mat i kväll Lax blir det muums


lite bilder på Picasso och Killian då:=))

Ha det så länge/Anette



Killian&Picasso busar

   Killian&Picassos första träff efter att de flyttat från Little  Devil´s kennel


Picasso i Vinslöv

 


Brorsorna möter sin pappa  

  Killian inspekterar pappa Ash  

 
 
Ingen bild

Ingrid Antonsson

30 januari 2010 18:00

Oh, vad roligt för hundarna att busa och "hussar och mattar" att prata. Ha så kul!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette Senrell - 28 september 2010 05:31

Ja det gick visst fortare än vad vi trott för Pillan att spotta ut vappisarna   ursöta var de två så nu gällr det att komma på några bra namn oxå...de är födda  vid nio och tio på måndagsförmiddagen...och som vanligt så pluppade de bara ut och hon la...

Av Anette Senrell - 27 september 2010 06:03

Det var längesedan jag bloggade ...hektiskt har det varit så jag har bara inte hunnit med ....det blir inte så långt denna gång heller   det händer saker hela tiden  vi har ju bevistat utställningar och bilder kommer vad det lider  vi var i Västerås ...

Av Anette Senrell - 1 augusti 2010 14:50

Jaha då har den stora  utställningen varit då...kan väl inte säga att det gick lysande direkt...men men vi får vara nöjda vi hade urtrevligt vi träffade ju massor av vänner som vi hade kul med...vi åkte på fredagen så vi kom väl på kvällen vid halv å...

Av Anette Senrell - 27 juli 2010 05:24

Här har det hänt en hel del sedan sist...jag måste ju säga att jag hinner verkligen inte med att blogga så ofta som jag tänkt...men men bättre något än inget...just nu är jag dödstrött pga hundar som fått för sig att gå ut mitt i natten en gång!!! NÄ...

Av Anette Senrell - 7 juli 2010 20:07


Grattis  Assars&Peach valpar på 1 årsdagen tänk vad fort det gått, får ju rapporter och bilder från våra valpköpare och vi är så glada för dem....nu närmar sig national och det ska bli skoj att träffa alla galna hundkärringar igen      det blir l...

Ovido - Quiz & Flashcards