bergakungen

Alla inlägg under juli 2010

Av Anette Senrell - 27 juli 2010 05:24

Här har det hänt en hel del sedan sist...jag måste ju säga att jag hinner verkligen inte med att blogga så ofta som jag tänkt...men men bättre något än inget...just nu är jag dödstrött pga hundar som fått för sig att gå ut mitt i natten en gång!!! NÄÄÄÄ 2ggr per natt jag gjorde misstaget att ge dom smaskiga rökta hjortben...hmmm dåliga i magen...jajamensan...nu är de väck...ja benen alltså...  sedan är det ju så fantastiskt underbart att vi har löptik och två gapande hanar fy farao vad livet känns skönt...NOT....vi har varit på National och vi har varit i Dalarna  men om det får ni höra när jag har bilder och så...de är på en annan dator...vi har ju då även fått en vattenläcka så nu har vi flyttat till en annan lägenhet...den är bra  känns något bättre med området men men kunde ju varit ännu bättre...tur att Max och Måns var här och var bärhjälp till gunnar   har nu haft semester den enda veckan som gick att få...men jag är glad...jag har ju ett bra jobb som jag trivs oerhört med...härliga elever som får en på bra humör   återkommer en annan dag när jag redigerat alla bilder som jag ska visa er...

Ha det gott så länge

MVH/Anette

Av Anette Senrell - 7 juli 2010 20:07

Grattis  Assars&Peach valpar på 1 årsdagen tänk vad fort det gått, får ju rapporter och bilder från våra valpköpare och vi är så glada för dem....nu närmar sig national och det ska bli skoj att träffa alla galna hundkärringar igen   


det blir lite kort för  jag är trött...Assar ville ut kl 04.00 imorse lite tidigt  när man jobbar hela dagen....

en bild  blir det bara...

Ha det gott/Anette   

Ovido - Quiz & Flashcards