bergakungen

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Uppdatering!

Av Anette Senrell - 27 september 2010 06:03

Det var längesedan jag bloggade ...hektiskt har det varit så jag har bara inte hunnit med ....det blir inte så långt denna gång heller   det händer saker hela tiden  vi har ju bevistat utställningar och bilder kommer vad det lider  vi var i Västerås där vår fina uppfödning  King tog hem en fjärdeplats där säger vi grattis till Ingrid och Leif, vi hoppas att han kommer med på fler utställningar för han är riktigt snygg bilder på honom kommer senare...sedan har vi varit på Svenska Hundklubbens utställningar i Torshälla och Morokulien... Jaz belv Bis unghund i Torshälla det var skoj, och vi plockade hem lite rosetter i Morokulien oxå vi har varit på utställning i GB klubben oxå där Matilda knep en andra plats i stor konkurrens, hon hade även med sig sin bästis Mimmi som debuterarde med Classic och fick blodad tand...sexa kom hon...Linda tyckte Matilda var duktig så hon fick chansen att ställa i öppenklass....där gick det väl inte så bra men bra träning iallafall...lite bilder kommer från den utställningen... 


Jag och Gunnar har separerat och bor numera var för sig, vi bor grannar så hundarna Peach och Jaz kommer att bo hos Gunnar och Assar ska flytta till en fodervärd och Killian bor hos mig...vi har haft en tjuvparning som nu resulterar i valpar vilken dag som helst...vilket inte är sååå kul kan jag säga...men men nu är det så och tyvärr inget att göra åt så  Jaz och hennes syskon kommer att få helsyskon om några dagar...

Ha en skön vecka ska bli duktigare på att uppdatera

/Anette



Killian  min snygging


Fina Sluggo  En Ebba valp




Mimmi och Classic 

 




 Matilda och Vilda


Linda  min proffsiga handler och Killian



Ida den lilla sötungen


Viska en sådan vacker  hund från djävulskenneln

      

 
 
Ingen bild

Picasso med familj

27 september 2010 10:15

det var på tiden med en uppdatering Anette... ;) Roligt att läsa och se lite bilder igen. Ta hand om dig, vi ses i Vinslöv. Kom på det att om du och Matilde behöver någonstans att sova är ni välkomna att sova hos oss.... om ni vill. Men ni har kanske redan löst det. :) Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette Senrell - 28 september 2010 05:31

Ja det gick visst fortare än vad vi trott för Pillan att spotta ut vappisarna   ursöta var de två så nu gällr det att komma på några bra namn oxå...de är födda  vid nio och tio på måndagsförmiddagen...och som vanligt så pluppade de bara ut och hon la...

Av Anette Senrell - 1 augusti 2010 14:50

Jaha då har den stora  utställningen varit då...kan väl inte säga att det gick lysande direkt...men men vi får vara nöjda vi hade urtrevligt vi träffade ju massor av vänner som vi hade kul med...vi åkte på fredagen så vi kom väl på kvällen vid halv å...

Av Anette Senrell - 27 juli 2010 05:24

Här har det hänt en hel del sedan sist...jag måste ju säga att jag hinner verkligen inte med att blogga så ofta som jag tänkt...men men bättre något än inget...just nu är jag dödstrött pga hundar som fått för sig att gå ut mitt i natten en gång!!! NÄ...

Av Anette Senrell - 7 juli 2010 20:07


Grattis  Assars&Peach valpar på 1 årsdagen tänk vad fort det gått, får ju rapporter och bilder från våra valpköpare och vi är så glada för dem....nu närmar sig national och det ska bli skoj att träffa alla galna hundkärringar igen      det blir l...

Av Anette Senrell - 21 juni 2010 06:31

Ja då var helgens utställning över en dubbelutställning i Vetlanda....lördagen var det hyfsat väder på men söndagen kunde ju varit bättre....hällregn ja fy fasen sådant gillar varken Killian eller Picasso... på lördagen så var väl varken  jag eller M...

Ovido - Quiz & Flashcards