bergakungen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Anette Senrell - 1 augusti 2010 14:50

Jaha då har den stora  utställningen varit då...kan väl inte säga att det gick lysande direkt...men men vi får vara nöjda vi hade urtrevligt vi träffade ju massor av vänner som vi hade kul med...vi åkte på fredagen så vi kom väl på kvällen vid halv åtta ...satte upp förtältet lite pyssel med det var det ju...fast det är skönt att ha husvagn med sig på National tycker jag vi stannade tills på måndagen och vi hade kanonväder hela tiden jag till o med badade det ni hahaha...hundarna simmade och badade och tyckte det var toppen tror jag...själva utställningen var väl ingen hit domaren tyckte Killian var lång i ryggen och det kan jag väl inte hålla med om...men men jag hade ju kallat in proffset Linda och hon gjorde vad hon kunde och det med bravur sedan gick hon in i Consulation och där blev hon två med Killian sedan blev hon tvåa i uppfödare det var ju toppen tycker jag....Matilda var såååå duktig i Juniorhandling och jag tycker  Martyn dömde konstigt...han premierade de stora tjejerna ...de var tvungna att ha godis mitt fram för nosen för de skulle gå framåt...Matilda och Vilda hade jättefin kontakt utan godis och hon fick inte ens en placering...dåligt tycker jag....Ebbas valp Kitty blev Bis 2-a i unghund kanon tycker jag....kommer inte ihåg var alla placerade sig men jag tror att Vilda tog hem en första plats i sin klass ... tog ju en hel del bilder så jag visar bara en del här resten får ni kolla på Facebook  


På måndagen for vi till Dalarna och Malungsfors där Christopher Ida och Love bor...Love fyllde ju 7 år de fotona kommer senare  på Facebook finns en hel del kort att skratta åt en del  kommer väl hit oxå...

Ha det så skönt så länge och njut av sommaren som är kvar...

/Anette


Matilda&Vilda i Juniorhandling

  

 

 


Fina Sluggo




Snygga Picasso


 


Vår proffshandler Linda

 

  Supersnygga Kiro


 

Martyn känner på Killians bröstomfång

 

Frida och Kiro

 

Carina visar upp fina Kitty oops eller Lisa   


Fin fina hundar från djävulskenneln  Little Devil´s

   Jaillian i vattnetz jagar K   Snygga skotten Haggis   Picasso den finaste brorsan som man kan ha tycker Killian


Peach och Assar brottas om en pinne

        

Ovido - Quiz & Flashcards